BMSBV

BMSBV – trampolina silnej marki

Witajcie po wakacjach,

W tym roku pogoda dopisała i każdy mógł naładować baterie do dalszego działania. Dziś więc nie będziemy mówić o stresie związanym z powrotem do pracy po wypoczynku, ale o projektach i wyzwaniach na drugą połowę roku, tak aby dobrze spożytkować letnią energię. Ta połowa roku jest dla Arfa HR szczególna, gdyż na nią przypada kolejna rocznica funkcjonowania naszej Firmy. Od początku istnienia ARFA HR, jesteśmy zawsze blisko Was w ważnych dla Was momentach. Wspieramy Was i doradzamy, ale także wsłuchujemy się w Wasze bieżące wyzwania i problemy. Ich analiza oraz wiedza o współcześnie stosowanych rozwiązaniach oraz dynamicznie zachodzących zmianach, zaowocowała opracowaniem przez zespół naszych ekspertów, unikalnego programu promującego wartość Waszej marki (ang. employer/employee branding)o nazwie BMSBV (ang. Building, Managing and Supporting of Brend Value). Program ten przetestowaliśmy skutecznie w praktyce i rozpoczynamy jego promocję oraz pełne wdrożenie.

BMSBV jest programem o budowie modułowej i może być szybko i łatwo zaadaptowany na potrzeby Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Co ważne, metody naszego programu mogą być zastosowane przez każdą osobę do budowania silnej marki własnej, w tym przez pracowników, którzy chcą określić swoją markę i wypromować się, np. przy zmianie pracy.

Program BMSBV będzie przygotowany w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej. Można go wykorzystać kompleksowo lub modułowo, w zależności od potrzeb. Z naszej strony oferujemy pełne wsparcie przy jego adaptacji i wdrażaniu poprzez cykl konsultacji, szkoleń oraz doradztwo.

Solidna marka to klucz do sukcesu na rynku. Dlatego zgodnie z tą dewizą, nasi eksperci branżowi rozmawiają z kontrahentami z poszczególnych branż o ich potrzebach. Dzięki temu szybko i konkretnie jesteśmy w stanie określić w jakim zakresie program BMSBV może być Wam przydatny.

Już wkrótce na naszej stronie internetowej oraz w social mediach znajdziecie szczegóły i materiały
o naszym autorskim programie „Building, Managing and Supporting of Brand Value”.