Social Selling, Social Selling Cube

Social Selling Cube Poland #12

Innowacje są siłą mediów społecznościowych! Za ich pośrednictwem możliwe jest nie tylko wzbudzenie zainteresowania Waszym produktem. Social Media coraz częściej wykorzystywane są do podnoszenia efektywności realizacji procesów wewnętrznych oraz budowania więzi z klientami.

Czy zastosowanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwie może być przejawem jego innowacyjności? Na pewno!

W dniu 25.02 br. uczestniczyliśmy w #12 edycji Social Selling Cube Poland.  Spotkaliśmy się tam z pasjonatami social sellingu i social mediów oraz z następującymi prelegentami:

Justyną Jakubczyk i Elżbietą Gierczyńską, które prezentowały tematem “Jak‌ ‌tańczyć‌ ‌w‌ ‌rytm‌ ‌potrzeb‌ ‌klienta,‌ ‌by‌ ‌rozruszać‌ ‌sprzedaż?‌”

Aleksandrą Batycką i jej prezentacją “Otwórz swoją markę na storytelling”.

Joanną Gancarczyk, która omawiała temat “Wykreuj markę warsztatowo bez przepalania budżetów”.

Merytoryczna zawartość i jakość prezentacji jak zwykle były na najwyższym poziomie, a miła i przyjacielska atmosfera networkingu pozwoliła na poznanie nowych, interesujących osób oraz wymianę doświadczeń.

Pawle, dziękujemy za 12 edycję spotkania i czekamy na kolejne.